Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H74a92n93a 51V33l71k59o86v74á

11. 8. 2016 13:24

Teda nečetla jsem diskusi ani tu předchozí...Nicméně nemyslím, že by dnešní společnost někoho "tlačila" do dítěte v 25. Co vím z porodnic (kamarádky rodičky i lékařky) jsou obvyklejší spíše rodičky po 30 než před ní....

Sama jsem v roce 1996 rodila své první dítě v 25 a druhé jsem rodila ve 33 - myslím, že na to první jsem byla ještě mladá.

A moc nechápu co řešíte - přirozené je přivést dítě do zabydleného hnízda.

2 0
možnosti
Foto

Proti gustu, žádný dišputát ... a to ve všech směrech. A není nic moc více co říci. Ostatní si každý domyslí, evidentně dle sebe, což je vlastně také v pořádku. Tedy beze zbytku asi platí, že každému co jeho jest. Existují však i výjimky, tedy výjimeční lidé ... což my většinově nejsme, a je dobré se s tím umět smířit.

2 0
možnosti
ES

Dneska se rodí prý chytřejší děti. Asi proto, že mají "chytřejší" rodiče...:-)

0 0
možnosti
Foto

Spíše si tak říkám, proč máte potřebu se obhajovat? Žijete nepochybně bohatý život a jestli máte chlapa nebo dítě, tak je to pouze a jen Vaše věc.

V diskusích - a to nejen zde, ale i na jiných serverech - se objevují jedinci frustrovaní, mnohdy hloupí a závistiví, s potřebou někoho kopat.

Nechte je být R^

25 0
možnosti
MS

Tak trochu nechápu, proč se svěřujete na veřejném blogu, když vám potom vadí odezva čtenářů. Nebo snad píšete jen kvůli tomu, aby se v diskusi objevily samé palce nahoru a srdíčka ? :-)

6 3
možnosti
Foto

Kdepak, já naopak mám ráda diskuze a ráda si vyslechnu názor někoho jiného, i když je opačný než ten můj, pokud je konstruktivní. Polovina diskuze předchozího článku se ale točí kolem toho, že NECHCI MÍT DĚTI, což ale ve článku nikde napsáno nebylo. Uvádím proto jen první článek na pravou míru. Je pro ty, co ho dostatečně nečetli a soudí něco, co jsem nikdy nenapsala. Abych ušetřila dalším maminkám čas za psaní článku, kde se mi budou snažit vysvětlit "jak skvělé je mít děti". Já jim věřím a skutečně se těším na to, až budu mít jednou svoje :-)

5 0
možnosti
Foto

Poctivě jsem přečetl tento článek, i ten minulý a proletěl pod ním diskusi. Máte pravdu, že v tom minulém nezaznělo nic o tom, že děti nechcete, ba naopak. Diskuse pod články budou vířit vášně, stejně tak, jako články samotné. Můj osobní názor je, že tímto novým článkem už jen trochu hystericky reagujete na některé diskutéry a jejich příspěvky. Žijte si svůj život přesně tak, jak uznáte za vhodné. To je Vaše svaté právo. Pokud však svoje názory dáte masám veřejně k přečtení, nedivte se, že se najdou i tací, kteří s Vámi nebudou souhlasit a mají názory i hodnoty jinde.

8 0
možnosti

"Trochu hystericky?" Není to něco jako trochu těhotná?;-D jinak sám jsem žádnou podrážděnost v jejích reakcích nepozoroval:-)

2 0
možnosti
Foto

Já Tvůj první článek nečetl, diskuzi jsem neviděl - asi, podívám se na něj, až dopíšu příspěvek :) Ale obecně ... ve veřejném prostoru počítej s tím, že nečtou jen lidé, co porozumí textu a nečtou Tě jen lidé, co si s Tebou chtějí vyměnit v klidu pohled na věc :) Článků na téma "špatní diskutéři" a "nepochopení blogeři" je tu hafo...tak na to kašli, zapomeň na to, jeď si dál po svém...a nedělej kupříkladu to, co v článku zrovna vyčítáš jiným...a to zkratkovité hodnocení :)

9 0
možnosti
OF

S tím porozuměním textu máš pravdu. Proto já raději fotografie, třeba ty tvoje.

Akorát na konci bys mohl dát nějaké dobré jídlo a orosenou dvanáctku, místo

písničky, jako to dělá J.Šiša. Já na ten big bít moc nejsem.:-P

2 0
možnosti
PS

P26e63t59r 92S70u57s83k11e

11. 8. 2016 12:23

Ode mě karma. Měl jsem chuť napsat něco souhlasného už u minulého článku, protože jsem neztotožnil i s názory těch, pod jejichž blog se obvykle mohu podepsat (byť na jiná témata). A přečetl jsem si i samostatné reakce v jiných článcích.

Myslím, že z Vás bude dobrá máma, protože kromě mateřského pudu máte i něco, čemu se říká zodpovědnost. A mně jsou jaksi sympatičtější ti, kteří (hnusně řečeno) přemýšlí o tom, zda děti v dané situaci uživí (a nemyslím jen jídlo, ale i studium, kroužky, sport atd.) než ti, kteří přemýšlí, zda děti uživí je - v pár "vyloučených" lokalitách je příkladů dost.

A pro rýpaly - já mám děti čtyři. ;-)

7 0
možnosti
EK

Vykašlete se na ně. Kdyby za těmi, kdo vám nadávají, přišel jejich pětadvacetiletý syn s tím, že se bude ženit a chce si pořídit dítě, tak začnou křičet, že je ještě mladý, nic si neužil a jeho partnerku budou nazývat vypočítavou courou, kterou bude muset živit. Já holkám, které si v životě chtějí taky něco užít, fandím, a to mám sama dva dospělé syny.

7 0
možnosti
Foto

Já jsem si nevšiml, že by tam slečně autorce někdo "nadával", jen se jí dostalo toho, proč snad nechala otevřenou diskusi - různých pohledů a názorů na věc. Pokud je z toho vykolejená, je to jen její problém, nikoho jiného.

0 0
možnosti
OF

Za nás to bylo jednodušší. Když už se holka chtěla vdát a založit rodinu,tak si dala třeba inzerát do Mladého světa.: 19 letá blondýna 90/60/90 ,se zájmem o rodinu a

vaření, hledá partnera pro další cestu životem . Věk do 25 let, nejlépe voják u povolání nebo příslušník SNB.

Já jsem ty inzeráty četl a protože jsem nebyl voják z povolání ani příslušník SNB, skoro jsem zůstal na ocet.Na ty inzeráty jsem ani nepsal. Nějakou dobu jsem hledal

životní partnerku v restauracích nižších i vyšších cenových skupin, než jsem se oženil s kolegyní z našeho OÚNZu.

Co by měla dělat dnešní holka, když vojáků z povolání je jako šafránu a policisté nejsou v kurzu ? Nevím. Kdysi se dalo napsat Sally /rubrika v Mladém světě/.

Dnes bych napsal Vlaďovi Kroupovi.-R^;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Sportovně založená mzdová účetní se zájmem o média, jejichž studium ji od médií naopak odradilo. I přesto má občas potřebu vyjádřit se k některým aktuálním věcem a to i přes občasnou nelibost ostatních, jelikož její témata jsou často dost kontroverzního rázu :)

Seznam rubrik