Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dospělí se umí radovat, ale dětem to jde líp R^

0 0
možnosti
PB

P25e80t55r 74B17u96r75i62a81n

28. 5. 2019 17:16

Kdy jsme se my dospělí zapomněli radovat?

Já teda nikdy.

0 0
možnosti
Foto

To jste šťastný člověk :)

0 0
možnosti
Foto

J59a25n56a 28M48a10j33o28v39á

28. 5. 2019 17:09

Zrovna nedávno jsem vstupovala do kuchyně a slyšela takový ten zalykavý, naplnosmavý trylek smíchu své vnučky a napadlo mne totéž...proč tuhle spontánní radost s časem někde poztrácíme?

2 0
možnosti
Foto

Ano, ano, přesně to jsou ty momenty :) V

0 0
možnosti
MV

Krásný. Je to tak. Často se snažím, ale často mi dětství z mých snah, bohužel, prchá. Nevzdam to. Karma.

1 0
možnosti
Foto

Super, držím palce, ať se to daří co nejvíce :)

0 0
možnosti
Foto

Proč si myslíte, že se dospělí zapomněli radovat? Já se raduji denně z každé prkotiny. Kdybych to tak nedělala, nikdy bych své děti nemohla naučit, aby se uměly radovat. Vidíte-li radující se děti, vždycky je za nimi nějaká máma, co je tu radost naučila.

0 0
možnosti
Foto

Pokud to tak máte, jste šťastný člověk :) Proč si to myslím? Stačí se rozhlédnout... Skutečně ne každý to tak má. A s těmi dětmi. Nemyslím si, že je třeba je učit radosti. Pro děti je radost přirozená - pokud jim ji někdo nevezme - rodiče, škola,... je to proto, že jsou ještě neposkvrněné společenským systémem a všemi jeho omezeními a příkazy. Naopak si myslím, že se máme dost co učit my od nich :)

0 0
možnosti
Foto

Nevím, kdy jste se zapomněla radovat Vy, ale já mám radost docela často.

1 0
možnosti

R^R^R^

Dík za moudrá slova!!!

:-):-):-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS