Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jestli si chcete zachovat duševní zdraví, kašlete na to, co vám kdo říká. Já jsem 2x starší než vy a můžu říct, že ve vašem věku jsem také řešila, co ode mě čeká společnost, rodina, známí, celý svět. Řešila jsem, co se má a nemá, mám to i v jedné básni: "...čeká se ode mě chování jako od ženy"... Můžu říct, že to bylo vůbec nejhorší období v mém životě. Přibližně od třiceti let dělám jen, co chci a co sama považuji za správné. Těch ztracených 7 let, kdy jsem řešila, že bych v tom věku už měla mít rodinu (a v mojí generaci to bylo považováno v podstatě za povinnost mít ve 25 letech 2 děti) a kdy jsem se to snažila (neúspěšně) napravit, je ale škoda, a už se mi nevrátí. Také jsem četla různé články, že ženy s technickými zájmy mají genetickou poruchu, dělalo mi to velké starosti, co jako budu dělat, když mi ty správné obory (tj. vhodné pro ženu) nejdou a nebaví mě. Později jsem přišla na to, že je to nesmysl, že každý člověk je jiný a jediná povinnost je nezahálet, nepromarnit svůj život, nepromrhat talent.

Proto můžu jedině doporučit každému v podobné situaci - nenechte si mluvit do života. Nikdo jiný ho za vás žít nebude.

2 0
možnosti

P14e73t22r 98L75a15n55g91e82r

12. 8. 2016 11:10

1) Nejste objektivní. Kromě příspěvků, ve kterých lidé s vámi nesouhlasili, bylo i mnoho těch pro vás pozitivních a slušných. Proč jste tento fakt v druhém článku pominula? Mimochodem i v druhém blogu převládá slušná diskuze.

.

2) Vy ale již máte podle vašich slov všechny předpoklady mít děti-partner, bydlení, práce, atd, jen děti ještě nechcete. To samo o sobě je důvod. O dítěti, jak tady bylo řečeno v jiném blogu, rozhodujeme srdcem, ne rozumem. Tak proč takové rádoby racionální zdůvodňování a tolik hvězdiček v prvním blogu?

.

3) Proč se srovnáváte s extrémy, které uvádíte jako odstrašující důkazy? Vy přece taková "socka" nejste, soudím podle vašich článků a reakcí v diskuzi.

1 0
možnosti
Foto

Docela by mě zajímalo, jak by se diskuze vyvinula, kdyby takový článek napsala agentka p. Šabatové Esmeralda Bagárová ;-). Prostě nepasujete do té správné škatulky - žena 25 + 2 děti. Pro tento druh lidí je divný panic/panna v 18, abstinent ve 20 nebo třeba věřící katolík. Docela dobře jste rozjela diskuzi a schytala to jak od svědků Jehovových, kteří se Vás zaslepeně snaží dostat na správnou cestu ke spasení. Hodně štěstí a ať se Vám dobře bloguje.

7 0
možnosti

Dle mě mít je mít 25 dítě je holý nesmysl. Většina trochu chytřejších lidí studuje do cca 23-24 let. Je potřeba se trochu rozhlédnou, získat zkušenosti, oťukat se. Za komunistů fungovala taková abominace , když dívky šly z dětského pokoje přímo do manželství a mateřství. Naštěstí je jiná doba. Jen v pokoji pracujte na sobě a pokud se povede , tak i na smysluplném vztahu se smysluplným člověkem. Dítě se má narodit do naplněného vztahu a ne jako řešení matčiných mindráků. Co Vám píšou v diskuzi neberte vážně.

5 0
možnosti
Foto

J61a27n51a 13M71a55j74o86v39á

11. 8. 2016 19:12

A tak to nechte plavat a žijte teď po svém. Víte, jak to je. Čím víc se kupička hnoje přehazuje, tím víc zavání :-)

8 0
možnosti

Dotkla jste se velmi citlivého tématu, nedivte se...souhlasím s Vámi, že někteří diskutéři neumějí číst a píší do diskuze nesmysly. I já jsem si dovolila napsat blog na "citlivé téma", v diskusi přes 300 příspěvků, většina z nich úplně mimo mísu! A ke všemu se přidaly diskutérky, o kterých vím své a nevěřila jsem vlastním očím, co psaly, aby vypadaly jako Matky Terezy.. no někdy to byl fakt fujtajbl...a ke všemu z mého blogu vznikl "duel blog", jelikož na něj reagovala jiná bloggerka, s opačným názorem. Zajímavé to bylo. Nicméně, v té době mi přišlo od čtenářů nejvíc mailů a naštěstí, bude to znít vychloubačně, všechny pozitivní a stejně jako já se nestačili divit, co to ty diskutérky proboha plácají za blbosti, že mají pocit, že si článek nepřečetly vůbec, stačil titulek a vosy se slétly!

Pokud byste se nudila, můžete si počíst : http://mirkasvarcova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=448788

Hlavu z diskuzí si nedělejte, pište si co uznáte za vhodné, je to Váš blog! ;-)

Mimochodem, rodila jsem ve svých 25 letech, ze začátku jsem litovala, ale nyní, po 12 letech jsem ráda, že už mám oproti kámoškám, co rodily až po třicítce, to nejnáročnější za sebou a na sklonku čtyřicítky mám větší klid;-)

1 0
možnosti
Foto

Článek jsem si přečetla, i nahlédla do diskuze a jak říkáte, obě jsme nakously velmi citlivé téma. Já bych to nazvala: "potrefená husa se vždycky ozve" :) Také občas nestačím zírat kolik nenávisti a zloby v lidech je, že dokáží vyplodit to, co plodí :) Mějte se hezky a díky za reakci.

2 0
možnosti

Mám jediný dotaz: proč jste napsala ten článek.

0 3
možnosti
Foto

Paní Věro, již jsem to tu dnes opakovala několikrát, zkuste pročíst diskuzi. Děkuji :)

0 0
možnosti

J19a82r37a 75R68a48n59k

11. 8. 2016 18:22

Jste v poradku, proc resit nejake krupobiti?

R^R^

1 0
možnosti

Abych řekl pravdu, nechápu co řešíte. Článků na téma diskutéři zde byly již na desítky. To, kdy chcete anebo nechcete dítě je vaše věc a proto je nepochopitelné, že něco takového ventilujete. Můj názor je, že děti se neplánují, děti jsou plodem vztahu. Nezáleží zda je člověk chudý anebo bohatý. ;-)

8 0
možnosti
Foto

Pane Kafka, nevím, zda jste četl můj předchozí článek, ale vypadá to, že ne. Řešila jsem tam a reagovala na jakousi "výzvu" k nám mladým, abychom dříve počali děti. Tak proto. Zkuste na to mrknout a třeba mě lépe pochopíte. Jinak máte pravdu a souhlasím s tím, co píšete.

1 0
možnosti
Foto

Jelikož jsem byl v článku uveden, dovolím si reagovat - já Vás nevykresloval, já jen psal o tom, jak se mi jevíte Vy sama, respektive jak jsem z Vašeho článku pochopil, že si přejete, aby Vás ostatní viděli vykreslenou. Ještě jednu připomínku si dovolím - děláte velikou chybu, že podléháte blogové hysterii - to je stav, kdy člověk - bloger kope kolem sebe, a přesvědčuje ostatní o tom, jak je jediný v právu, jak má on sám jediný pravdu. Z vlastní zkušenosti Vám mohu sdělit, že takovým chováním si tady na blogu doslova podřezáváte větev. Věřte, a spousta lidí, co mě tady dlouho zná, Vám to asi potvrdí, že vím, o čem píšu...

2 5
možnosti

Já vás znám, Vladimíre. Vím, o čem píšete. :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Sportovně založená mzdová účetní se zájmem o média, jejichž studium ji od médií naopak odradilo. I přesto má občas potřebu vyjádřit se k některým aktuálním věcem a to i přes občasnou nelibost ostatních, jelikož její témata jsou často dost kontroverzního rázu :)

Seznam rubrik