Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Mne zase s...štve, když vidím, jak se v našem městě úspěšně množí jedno nechvalně známé etnikum, které do pracovního trhu přispívá jen dalšími pobírači dávek, zatímco ti, kteří by tento stav mohli kompenzovat, buď budují kariéru, cestují, nebo rovnou mizí z města za lepším živobytím. Děsím se situace, až se za 10-15 let začne projevovat tato nerovnováha a děti dnešních nemakačenků vtrhnou do ulic. Upřímně lituji své potomky. :-/

2 0
možnosti
Foto

Podle příjmení mám pocit, že patříte právě k těm, kteří propagují všude sociální stát, jehož důsledkem je právě to. co se vám tak nelíbí a čeho se děsíte. Ale možná se mýlím, Stehlíků tu bude vícero asi.

0 0
možnosti
MS

Pravda je, že jsem ten Stehlík, kterému jste z duše protivný. O propagaci sociálního státu z mé strany mi není nic známo. :-/

0 0
možnosti
Foto

No to je mi líto, že mou maličkost až tak prožíváte. ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Sportovně založená mzdová účetní se zájmem o média, jejichž studium ji od médií naopak odradilo. I přesto má občas potřebu vyjádřit se k některým aktuálním věcem a to i přes občasnou nelibost ostatních, jelikož její témata jsou často dost kontroverzního rázu :)

Seznam rubrik