Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kdybych měl dítě po čtyřicítce, tak by mne docela děsilo, že v době kdy se pomalu chystám na důchod, můj potomek spěje k pubertě. Takhle po padesátce mám po této stránce klid a můžu se těšit na vnoučata.

0 0
možnosti

Nejlepsi je podle me zalozit si rodinu co nejdriv, a pak se venovat cemu clovek chce, protoze je jeste celkem mlady, az decka vyrostou. Divim se, ze to dnesni vysoce vzdelanou a inteligentni mladez jeste nenapadlo... ze mit 50-60 rodice co dochazi na rodicovske schuzky a prozivaji problemy pubertaka, uz neni uplne tak skvele ani pro toho pubertaka ani pro ty rodice. A kecy o tom, ze se mame nejlip v historii jsou podle me nesmysl... snad nikdy v historii nebylo tak drahe bydleni ve srovnani se mzdami jako dnes. A bydleni je podle me pro zalozeni rodiny zaklad. Ne spotrebni hracky.

0 0
možnosti

J70a78n 17G92o42e57t61z

14. 8. 2016 11:14

Každého věc, jakou cestu zvolí.

0 0
možnosti

P59e55t52r 60S17k60á15c26e93l

15. 8. 2016 23:00

Někdo si zvolí cestu TAM za CÍL, někdo cestu TAM za prostředek k dosažení CÍLE.

0 0
možnosti
Foto

Nechapu, proc maji nekteri tak strasne silne nazory na zivotni volby jinych lidi. Akademicky muzu s nekterymi body one "vyzvy" celkem souhlasit. Jako nejlepsi reakce mi prijde si deti poridit a dobre se jim venovat. Pokud by byla autorka moje dobra kamaradka, muzeme si dat - pokud o to bude stat - u piva rozhovor na tema, proc bych ji doporucil deti neodkladat.

Ale psat verejne vyzvy proti mladym nezodpovednym ... chodit demonstrovat proti homoseksualum a "pro rodinu" ... ja nevim, prijde mi to spis jako touha poucovat, moralizovat a celkove se s**t do konkretnich osobnich situaci, o kterych clovek za prve nic nevi a hlavne, do kterych mu nic neni.

3 0
možnosti

Myslím, že nikoho z diskutujících by jen tak nenapadlo psát jakékoliv výzvy proti mladým a nezodpovědným. Ale tato mladá dáma napsala svůj názor na život a rodinu veřejně s tím, že to lidé budou číst. Dala svůj názor v plen a dostává se jí názorů jiných. Možná si naivně představovala, že ohlas bude jiný. Že se zvedne vlna souhlasu a většina s ní bude souznít. A mě docela těší, že to tak není a většina lidí stále hodnotí rodinu a děti na předních místech svého žebříčku hodnot.

1 0
možnosti

Zdá se mi, že vaši rodiče udělali někde ve výchově chybu.

0 1
možnosti

Nevím, proč si to myslíte. Já naopak chválím autorku, že má rozumné názory a je vidět, že je mnohem zodpovědnější, než plno mnohem starších lidí.

2 0
možnosti

P27a96v49e88l 33B19e57n81e59š

11. 8. 2016 12:18

Mít děti je to nejlepší, co Vás může v životě potkat. Přeji Vám, abyste na to přišla včas. Měl jsem podobný názor jaky Vy a teď se bojím, že až bude dětem 15 - 20 let, nebudu už jim stíhat.

2 0
možnosti

P14e30t55r 79S52k88á19c34e94l

12. 8. 2016 22:22

Autorce vychovatelé chybně vysvětlili poslání v životě, krásné poslání žen zvláště. Příroda si poroučet nedá a jak si kdo zaseje, tak později sklidí. Upřímně je mi líto lidí názorů podobných, jako má autorka. V nesouladu s odkazem J.A.Komenského....např. v díle "Truchlivý" uvádí:

Chceš-litedy být zachován, ukážu ti k tomu tuto dokonalou cestu:

Přestaňsi vybírat, jaký by měl být tvůj osud nebo jaký by měl býtosud jiných lidí na světě a nechej to na starost mně. Přestaňsvým mozkem činit rozdíl mezi štěstím a neštěstím a pokládejza štěstí všechno, co pochází z mé ruky, byť by sejednalo i o žalář, šibenici, hranici apod. Přestaň se ohlížet,co v světě šustí a chřestí a hleď, abys jenom mně tišesloužil a se zavřenýma očima věřil, že tebe i jiné svévyvolené vedu přímou cestou k potěšení, byť by se ti tojevilo jako cesta k zármutku anebo alespoň jako nějaké divnémotání a okolkování.

Odlož,pravím, svůj rozum, chceš-li dojít k uklidnění mysli, aodlož zcela i svou vůli.

Aninechtěj, ani nežádej, ba ani nepomýšlej na to, aby něco jinakbylo, než já činím. Modlit se ke mně můžeš. Dovoluji tipřednášet mně svoje těžkosti. Ba co víc, já ti to přikazuji.Ale posuzovat a trápit se nad tím, co se děje, to nedovoluji. Anibát se a lekat se něčeho nešťastného. To je znamením nevěry.Já vím, že se o sebe bojíš a schováváš se za obecné dobro.Ale chceš-li být v bezpečí a ničeho se na světě nebát,poslechni tuto radu:

Svěřse mi zcela do ochrany. Přijmu tě pod svákřídla a nedobude tě žádný, leda, kdo by mě přemohl. Poručmně, pravím, všechno co máš, tělo i duši, čest i majetek,zdraví i nemoc a všechny své příhody, délku svého života ičas a způsob tvé smrti. Zkrátka přestaň se starat, co ses tebou nebo jinými má dít a přenechej to s důvěroumně. Já se o to postarám. Půjdeš-li přes oheň a vodu(neboť to si vyhrazuji, že tě povedu, kudy já to uznám zavhodné), budu s tebou, aby tě proud nestrhl a oheňnezachvátil. Zkrátka, budeš šťastný a bude ti dobře.

(Zespisu J.A.Komenského: „Truchlivý“)

1 0
možnosti

ja si myslim, ze delate (nejen vy) s odkladanim rodicovstvi chybu. a nemam na mysli optimalni vek prvorodiček. jen si neumim představit, ze v době, kdy decka vyleti z hnizda, clovek pujde téměř do duchodu. mam jeden extremni priklad. spoluzacka otěhotněla v 16-ti a podruhe v 17-ti. po letech jsme se potkali na tridnim srazu, to nam bylo cca 35 a povidala, jak je to super, decka uz jsou velke a oni si ted s manželem užívaji, mají stabilni praci, dostatecny prijem a jsou relativne mladi. tehdy jsem moc nechapal, v cem je rozdil, ale když se nase deti osamostatnily (a nam bylo 50), rikal jsem si, sakra, byt tak o 10 let mladsi...

10 0
možnosti

Jenže až na to člověk v těch 50 přijde, už je pozdě. Mě to bohužel taky čeká. ;-(

1 0
možnosti
Foto

J24a85n84a 37M11a52j67o44v32á

10. 8. 2016 19:51

V klidu, vy fakt ještě máte na rozhodování nějaký ten čas.

2 0
možnosti

Mne nevadí, že si sama chcete rozhodnout, co a kdy upřednostníte. Je to Vaše právo a Vaše rozhodnutí. Mne vadí pak jen to, že stát z našich daní, vynakládá následně "vícenáklady" na léčení otěhotněníchtivých čtyřicátnic a výše, na léčení jejich dětí, které mají mnoho nemocí jen proto, že matka nebo i otec překročili nejvhodnější biologický věk pro otěhotnění, že ti ostatní, kteří upřednostní děti před hmotnými statky a kariérou své výdělky nespotřebovávají pro sebe, ale pro své děti, budoucí plátce daní, a mohl bych pokračovat dále. Jak se pak cítí 15-ti leté dítě, že 60-ti letá matka s ním pomalu ani nemůže na brusle a dítě než dostuduje tak je sirotkem. A jak se bude cítit ona matka, když dítě ji nebude chtít vzít sebou, protože se za její stáří bude stydět. Ne je to Vaše rozhodnutí a pouze Vaše děti v budoucnu rozhodnou o tom, jaký vztah budou mít s matkou, která zvyklá na své pohodlí raději objedná chůvu, aby mohla po 6-ti měsících do práce, nebo když přijde domů, aby měla čas na fitko. Ale to je můj názor, který nikomu nevnucuji a netvrdím, že je správný. Jak ale říkám své dceři, kdybychom měli stejný přístup s manželkou, třeba by ještě nebyla na světě a nemohla si užívat všech vymožeností této doby.

2 3
možnosti
Foto

Problém ale je, že pokud někdo tu touhu plodit a vychovávat nemá, pak s tím nic nenaděláte. Pravda je, že současný blahobyt a možnosti potlačují touhu se množit a každý si chce jen užívat bez odpovědnosti.

5 0
možnosti

Mne zase s...štve, když vidím, jak se v našem městě úspěšně množí jedno nechvalně známé etnikum, které do pracovního trhu přispívá jen dalšími pobírači dávek, zatímco ti, kteří by tento stav mohli kompenzovat, buď budují kariéru, cestují, nebo rovnou mizí z města za lepším živobytím. Děsím se situace, až se za 10-15 let začne projevovat tato nerovnováha a děti dnešních nemakačenků vtrhnou do ulic. Upřímně lituji své potomky. :-/

2 0
možnosti
Foto

Podle příjmení mám pocit, že patříte právě k těm, kteří propagují všude sociální stát, jehož důsledkem je právě to. co se vám tak nelíbí a čeho se děsíte. Ale možná se mýlím, Stehlíků tu bude vícero asi.

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Sportovně založená mzdová účetní se zájmem o média, jejichž studium ji od médií naopak odradilo. I přesto má občas potřebu vyjádřit se k některým aktuálním věcem a to i přes občasnou nelibost ostatních, jelikož její témata jsou často dost kontroverzního rázu :)

Seznam rubrik