Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J11a65r42a 57R94a41n91k

10. 8. 2016 0:14

Proc to berete tak vazne? Sledovala jsem na kanadske BBC temer hodinovy rozhovor a kamera s Ochsanou...prijmeni jsem zapomela, ale je 41 let mlada a z Uzbekistanu.

Ziju v Kanade a jen se divim te ceske nevrazivosti proti vsemu americkemu, ale ted vidim dole prispevek pani Kroupove a je mi jasne, ze u Amiku se kontrola dopingu nekona.....skoda, mohla to byt normalni diskuse.....

0 0
možnosti

..... mňo, ať je krmijou čim chcou, ale toto bych z baráku vypráskal 1,2,3 V!,- není důležitý sa zúčastnit, ale zvítězit !!!

0 0
možnosti

Mluvíte mi z duše. Výkony reoprezentantek USA byly fascinující, obdivuhodné, ale úplně mě omráčilo, jak neuvěřitelně (a nepřirozeně) svalnaté ty dívky jsou. Věřím, že třeba ve srovnání s jinými hodně posilují, ale nikdo mi nebude tvrdit, že takové stehenní svaly a tak mohutně svalnaté paže docílily pouze tréninkem.

Zvlášť groteskně to vypadalo, když vedle Američanek stála závodnice z jiného státu. Ve jménu výkonů připravily tuto dispiclínu o veškerou grácii.

Ve světle toho, co jsem viděla, mi připadá vylučování ruských sportovců kvůli dopingu směšné. Někdy si říkám, že by doping měli oficiálně povolit, ušetřilo by se spoustu peněz za testy, zmatků se zpětným odebíráním medailí a vlastně by to bylo spravedlivější a bez předstírání.

10 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS