Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý článek slečno chytrá.R^ Tento typ blogu se mi líbí a také jsem tímto směrem začal psát. Čtenáři jsou varováni a bazar má "reklamu", která je dobrým trestem za jeho praktiky.V

0 0
možnosti
DM

Celkem logicky je v předávacím protoku zaškrtnuto vše co by se případě mohlo jevit jako vada,protože auto je samozřejmě ojeté a prodejce se tím brání případným reklamacím.Uvědomte si proboha že u starých aut nikdy NIKDO nemůže zodpovědně říct zda a či ona součástka z několika 1000 dílů na vozidle náhle nevypoví službu a zda aby vozidlo prošlo případnou STK-to je váš rybíz a popravdě nechápu proč se tak samozřejmé věci divíte,pokud by jste chtěla od prodejce garantovat technický stav tak přeci nemůžete kupovat partiové zboží,ojeté auto nic jiného není.

navíc každý duševně zdravý člověk ví že k pořizovací ceně ojetého vozidla je nutno připočítat minimálně 20 000 na nejnutnější opravy,v případě vyloženě bazárenských provařů,aneb poměrně slušně vypadajících a prapodivně levných aut i více.Taková ojetá audi a6 s nejhorším koncernovým motorem 2,5tdi zruinuje rozpočet i menšímu podnikateli,česká prodejní pecka 10letstará oktavia2vplnýpalběametleschrochtem cománalítánojen80tisíc a jezdilsnídůchodceovíkendech (většinou služební auto s nájezdem 280 tisíc) jakbysmet ,,, ...

0 0
možnosti
VH

Souhlas a něco podobného má ve smlouvě napsáné každý bazar, že jako prodává ojetinu a ne nové auto. A tu rezervu to chce taky mít, pokud nejsou servisní informace tak je lepší udělat rozvody. Sám jsem jednou v Esách nakupovat a nějaké zdržovací taktiky jsem nezažil, naopak jsem byl rád, že mě nechali auto si pořádně prohlídnout včetně identifikačních znaků, laku a funkčnosti všech funkcí, takže světa svítí, stěrače stírají apod.;-D klakson troubí.

Toto doporučuji, u staršího auta často něco nefunguje a potom je prostor pro smlouvání a získat auto levněji, přitom oprava může být prkotina

0 0
možnosti

Jo, tohle na mne zkusili ESA taky. Samá D. Když jsem se podivil, tak prohlásili, že nemají problém napsat tam cokoli jiného. Tak jsem jim pěkně poděkoval za varování zdarma.

0 0
možnosti
SN

:-)......Článek se mi líbí, ale děláte to příliš složitě. Nabídky aut jsou stotisícové. Najdu si na netu bazary ve svém kraji, zadám značku,"Peugeot), diesel, tažné zařízení, platná technická prohlídka, radio. Bez klimatizace bych se obešel, ale v posledním autě ji mám. Hraniční cena 30 000. A technická min. na rok! Auto projedu, dám prodejci plnou moc a za dva dny jedu pro auto řádně přihlášené s uzavřenou celkem levnou pojistkou. Hned za pár dní po příjezdu odejde startér,pak řazení rychlostí,třeba odblokovat radio, vypláznu dalších 7000. Mám výkonné autíčko diesel dvoulitr se spotřebou do 5 lt. Mám zřejmě štěstí, ale už je to moje asi 30. auto, vždy koupené z druhé ruky. Jen jedno jsem měl nové. Ale už jsem fakt starý,moje první auto byla Praga Baby, r.v.1938, vyměněné za motocykl v r.1962.

R^VR^

0 0
možnosti
Foto

No já nakonec taky sehnala skvěle - nafta, dvoulitr, dovoz Německo, po majitelce - ženě. No prostě paráda, zachovalé jako nikdy.. I tak ale děkuji za tu pěknou zkušenost, abych věděla, že do bazaru už nikdy :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Sportovně založená mzdová účetní se zájmem o média, jejichž studium ji od médií naopak odradilo. I přesto má občas potřebu vyjádřit se k některým aktuálním věcem a to i přes občasnou nelibost ostatních, jelikož její témata jsou často dost kontroverzního rázu :)

Seznam rubrik